Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

The McFuck Approach

1392393395397398416

Comments

  • Stoned_CatzStoned_Catz Posts: 30,448 jayfacer
    edited October 19
    i think he means Amazonian Dominance ya not marxism he is confused

    aint nothin to it, Gangsta Rap made me do it...

    UPfreebird said:
    MU is pointless without Catz

    [-(

  • MetalSynthadesMetalSynthades Posts: 45,647 moneytalker
    Omg and you say I have a victim complex :joy:. Ignore all the history and all the ways white men continue to opress minorities and the poor because *youre* a white guy and are such an angel apparently. 
    I havent. I judge people based on who they are as individuals. You're the collectivist asshole. 

    Im polish. The polish never owned slaves. And even if they did I am not my ancestors. Cut that shit out.
    You still benefit from white privelege tho. But keep ignoring history my guy
    So what do you want me to do? Nothing I do will ever be enough. I'll always be evil in your eyes. None of my own achievements matter cuz "muh privelege". 
    Lol all i want privileged people to do is to use their privileges to stick up and fight for marginalized groups. I'm not asking much, but you'd rather play victim :joy:
    Im not oppressing anybody. So suck my dick. I want freedom for everyone. You want a forced outcome society. 
    Do You Like Hurting Other People?
  • MetalSynthadesMetalSynthades Posts: 45,647 moneytalker
    MetalSynthades said:
    I havent. I judge people based on who they are as individuals. 
    I do fear women. They're liars and manipulative whores. 
    Yea. Women individually. 
    Do You Like Hurting Other People?
  • Stoned_CatzStoned_Catz Posts: 30,448 jayfacer
    mc gonna get sum supreme pussy one day proly by accident shes gonna crack that whip, he is gonna fall hard from his pedestal

    aint nothin to it, Gangsta Rap made me do it...

    UPfreebird said:
    MU is pointless without Catz

    [-(

  • MenAreTrashMenAreTrash Posts: 27,649 spicy boy
    MetalSynthades said:
    I havent. I judge people based on who they are as individuals. 
    I do fear women. They're liars and manipulative whores. 
    Yea. Women individually. 
    :|
    This motherfucker =)) =)
  • MenAreTrashMenAreTrash Posts: 27,649 spicy boy
    Omg and you say I have a victim complex :joy:. Ignore all the history and all the ways white men continue to opress minorities and the poor because *youre* a white guy and are such an angel apparently. 
    I havent. I judge people based on who they are as individuals. You're the collectivist asshole. 

    Im polish. The polish never owned slaves. And even if they did I am not my ancestors. Cut that shit out.
    You still benefit from white privelege tho. But keep ignoring history my guy
    So what do you want me to do? Nothing I do will ever be enough. I'll always be evil in your eyes. None of my own achievements matter cuz "muh privelege". 
    Lol all i want privileged people to do is to use their privileges to stick up and fight for marginalized groups. I'm not asking much, but you'd rather play victim :joy:
    Im not oppressing anybody. So suck my dick. I want freedom for everyone. You want a forced outcome society. 
    Lol you are so dense. Also unless you believe all drugs should be legal and that prisons and police should be abolished, you dont want freedom. You want to be free to benefit from the labor and opression of others. :joy:
  • MetalSynthadesMetalSynthades Posts: 45,647 moneytalker
    edited October 19
    Omg and you say I have a victim complex :joy:. Ignore all the history and all the ways white men continue to opress minorities and the poor because *youre* a white guy and are such an angel apparently. 
    I havent. I judge people based on who they are as individuals. You're the collectivist asshole. 

    Im polish. The polish never owned slaves. And even if they did I am not my ancestors. Cut that shit out.
    You still benefit from white privelege tho. But keep ignoring history my guy
    So what do you want me to do? Nothing I do will ever be enough. I'll always be evil in your eyes. None of my own achievements matter cuz "muh privelege". 
    Lol all i want privileged people to do is to use their privileges to stick up and fight for marginalized groups. I'm not asking much, but you'd rather play victim :joy:
    Im not oppressing anybody. So suck my dick. I want freedom for everyone. You want a forced outcome society. 
    Lol you are so dense. Also unless you believe all drugs should be legal and that prisons and police should be abolished, you dont want freedom. You want to be free to benefit from the labor and opression of others. :joy:
    I do think all drugs should be legal, or at least decriminalized, and ideally would like prisons used only for violent crimes. Unfortunately people cant be trusted so some form of government and control is needed, but Id like it as small and out of the way as possible. 

    And I work dude. What free labor am I benefitting from? I dont own a business. I dont own slaves. Youre the retard commie who thinks peoples earnings should be forcefully taken from them and redistributed.
    Do You Like Hurting Other People?
  • ...... Posts: 28,382 destroyer of motherfuckers
    ... said:
    Right because women cant rape. Women never mentally, physically, or verbally abuse men. Never. They're perfect. Can never do wrong.
    No bullshit, who the fuck has actually said this
    Slap believes women are perfect angels and all men are pieces of shit 
    Feminists don't believe women are perfect or incapable of doing wrong. If anyone actually thinks that, that's not being a feminist. 
    inb4lists
  • MetalSynthadesMetalSynthades Posts: 45,647 moneytalker
    edited October 19
    ... said:
    ... said:
    Right because women cant rape. Women never mentally, physically, or verbally abuse men. Never. They're perfect. Can never do wrong.
    No bullshit, who the fuck has actually said this
    Slap believes women are perfect angels and all men are pieces of shit 
    Feminists don't believe women are perfect or incapable of doing wrong. If anyone actually thinks that, that's not being a feminist. 
    Lol
    Do You Like Hurting Other People?
  • ...... Posts: 28,382 destroyer of motherfuckers
    ... said:
    ... said:
    Right because women cant rape. Women never mentally, physically, or verbally abuse men. Never. They're perfect. Can never do wrong.
    No bullshit, who the fuck has actually said this
    Slap believes women are perfect angels and all men are pieces of shit 
    Feminists don't believe women are perfect or incapable of doing wrong. If anyone actually thinks that, that's not being a feminist. 
    Lol
     Alright since no one will ask, I will. 


    Where did she touch you?
    inb4lists
  • MetalSynthadesMetalSynthades Posts: 45,647 moneytalker
    ... said:
    ... said:
    ... said:
    Right because women cant rape. Women never mentally, physically, or verbally abuse men. Never. They're perfect. Can never do wrong.
    No bullshit, who the fuck has actually said this
    Slap believes women are perfect angels and all men are pieces of shit 
    Feminists don't believe women are perfect or incapable of doing wrong. If anyone actually thinks that, that's not being a feminist. 
    Lol
     Alright since no one will ask, I will. 


    Where did she touch you?
    Ky 

    Maybe look into what theyre actually preaching and not the face they put on for the mainstream. 
    Do You Like Hurting Other People?
  • ...... Posts: 28,382 destroyer of motherfuckers
    I mean, the literal definition for feminism is "the advocacy of women's rights on the basis of the equality of the sexes."
    inb4lists
  • MenAreTrashMenAreTrash Posts: 27,649 spicy boy
    Mc probably hasnt read a page of feminist theory. Also any feminist realizes not all women are perfect. There are women MRAs and 53% of white women who voted voted trump :joy:
  • MetalSynthadesMetalSynthades Posts: 45,647 moneytalker
    edited October 19
    Ive taken sociology courses. Ive read and been taught plenty of feminist theory, especially intersectionality principles. Its all bullshit. I was told for an entire semester by a teacher I am evil for simply being a straight white male.

    If it was really for equality theyd be ok when people call it equalism or egalitarianism. Theyd work alongside MRAs to consider mens AND womens issues instead of demonizing men and mens issues. But they dont, because its not really about that. There is no law or regulation in place the benefits men over women. And you cannot police behavior without authoritarian enforcement. So what is it feminists are really fighting for? Because all I see them doing is advocating for censorship, and demonizing men. When placed under scrutiny their arguments dont hold up. Thats why they shy away from debate, and rely on tactics of character assasination to silence opposition. 
    Do You Like Hurting Other People?
  • Stoned_CatzStoned_Catz Posts: 30,448 jayfacer
    lol.. if ever there was a fairytale, sciencetology lol

    aint nothin to it, Gangsta Rap made me do it...

    UPfreebird said:
    MU is pointless without Catz

    [-(

  • Stoned_CatzStoned_Catz Posts: 30,448 jayfacer
    fukk it um @textin my side pokonoes bitch

    aint nothin to it, Gangsta Rap made me do it...

    UPfreebird said:
    MU is pointless without Catz

    [-(

  • That_Guy_ArloThat_Guy_Arlo Posts: 13,127 destroyer of motherfuckers
    > 76 new posts
    > Maybe MC killed himself
    > Me getting hopeful
    > Open thread
    > MC bitching about women who have been assaulted 
    > Nigguh ain't dead
    > feelsbadman.jpg
    Photobucket
Sign In or Register to comment.